Hi~Welcome to Chelle Chelle's blog~Must visit again next time~XD
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must.
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
I'm Michelle Chang, sweet 19 now, from KL,email xiaomi91@hotmail.com. Thanks for visiting my blog~ That's all what I wanna to tell you. ^^

Doing...
Feeling : Hapii
Eating : Delicious foods...LOL
Doing : A-Levels? Working
Watching : Nice TV programmes and movies
Listening to : Lady Gaga's, Yoga Lin's, so fort...

Tagboard

Daily Reads
Diaries| Others| Tag
Free Web Counters
Rotten Things
March 2008 | May 2008 | August 2008 |

老婆和老妈同时掉在了水里终于有答案了
冷笑话。。。哇哈哈哈哈哈
去喝聖水吧 !!
老师怎么查学生抽烟的??? 厉害!
蠢鬥蠢
笑死人的信!!!!
結婚前And結婚後
那個比較貴
瘋狂的摸
100個成為頹廢青年的條件 [超級長篇]

Music

兒子的情色日記
Written at Sunday, May 4, 2008 | back to top

兒子的情色日記<現實版幽默搞笑>
老王規定其兒子每天要記日記,某天晚上他要抽查兒子的日記。
他查完日記後,對兒子的母親大發雷霆。
其妻莫名其妙,要求老王說明原因。
他憤怒地打開兒子的日記攤在桌前,其上歪歪扭扭地寫著:

『今日陳叔叔來我家玩媽媽,說做完作業後,可以吃點心。然後,陳叔叔誇我作業做得好,於是叔叔抱起了我媽,媽叫叔叔小心一點,之後叔叔又親了我媽媽,也親了我奶奶,也親了我。』

妻大怒,斥問兒子,兒子哭道:
『是我把標點符号點錯了,……應該是.......

『今日陳叔叔來我家玩,媽媽說做完作業後,可以吃點心。然後,陳叔叔誇我作業做得好,於是叔叔抱起了我,媽媽叫叔叔小心一點,之後叔叔又親了我,媽媽也親了我,奶奶也親了我。』

Labels:

BoBoCaCa
Cari Chinese
CoooL
I-Space BloG
Imshasha
MF100
Speedsolving
Students City
TVXQ Cn
Wan Chean
Yoga Lin Cn